woensdag 3 april 2013

Crea aanval

In een "ver" verleden haakte ik veel. Niet zo heel erg moeilijk als je 3 uur per dag in de trein zit om naar je werk te komen en weer thuis. Door studies en een gezinsleven was er geen tijd meer om te haken en heb ik jaren geen haak- of breinaald meer aangeraakt. En ineens kwamen er foto's voorbij op Facebook van Facebook vriendinnen die aan het haken waren geslagen. Het begon te kriebelen, zal ik of zal ik niet?

Eerst maar eens voorzichtig wat katoen kopen, want vind ik het echt nog wel zo leuk om te doen?

Ik begon met het haken van een hondje. OOPS...dat viel nog even flink tegen na zoveel jaren geen haaknaald aangeraakt te hebben. Echt netjes zag het haakwerk er niet uit, maar uiteindelijk leek het wel op een hondje ;)

Hieronder een foto van mijn eerste haaksel na jaren.....ahum....geeft aan dat er nog even flink geoefend moet worden, vooral met het aan elkaar naaien van de verschillende onderdelen ;)




Inmiddels zijn we al weer een aantal weken verder en gaat het haken me steeds beter prima af.
Foto's en eventuele links naar de patronen c.q. blogs waar ik de patronen vandaan heb, volgen later.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen