woensdag 29 mei 2013

Gehaakte teckel Lydia

Woef, woef! Ik heb me laten "uitdagen" door Haakjuffie ;)

Volgens haar kan ik wel amigunogwat haken. Hahahaha...natuurlijk kan ik dat haken, maar mijn probleem zit bij het naaien. Ik heb een vreselijke hekel aan het aan elkaar naaien van de amigunogwat onderdelen. Nooit, nooit is het netjes genoeg (of ben ik te precies?).
Heb van het aan elkaar naaien van de onderdelen maar even een "studie" gemaakt en nu heb ik eindelijk een beest dat er netjes uitziet:

Tadaaaaaaaaaaa......Lydia de teckel....



Haar naam is door onze puber bedacht ;)

Heb heel bewust haar kop scheef op het lijfje genaaid, om te voorkomen dat het er niet uit zou gaan zien. Kijkt ze niet ontzettend lief?

Veiligheidsoogjes had ik niet in huis, dus maar oogjes haken.


Ook nog even in andere houdingen poseren ;)


Wel, teckel Lydia is dus de eerste amigunogwat die naar mijn zin is. Teckel Lydia "smaakt" naar meer. Zo moeilijk is het niet ;)
Nu alleen nog proberen of ik het aan elkaar naaien ooit een keer leuk ga vinden ;)


14 opmerkingen:

  1. Je teckel ziet er erg leuk uit en wat leuk dat hartje,e.d op zijn lijfje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAAAAA,

    jij kan heel goed amigurumi haken!!!!
    Meid, ik ben benieuwd wat je volgende creaties gaan worden, want jij bent echt een natuur talent!!
    Zoooo mooi geworden , ik vind dit echt de leukste tekkel die ik gezien heb. Ga zo door en je word een echte amigurumi artiest.

    Ben zooo trots op jou!!!

    Kusssssssssssssssssssssss xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er super lief uit! Wat leuk met de patroontjes op de strepen.
    Super!groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superlief hondje!
    groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieffff, ze ziet er toch heeeel lief uit,:D

    super

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kan het super. het ziet er zoooooooooooo mooi uit. Ik herken het probleem van het inelkaar naaien, vind dit ook niet en je mag geen draadje zien, maar dat lukt niet altijd.
    Jou missie is in ieder geval super geslaagd. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid .... je bent een kanjer in het amigunogwat haken!!!!!
    Wat een beauty is dit joh!!!!! Ze is prachtig!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vind ik ook altijd het minst leuke deel ,het in elkaar of aan elkaar naaien,Maar ja voor een leuk resultaat af en toe wel nodig :-)
    Deze teckel is in ieder geval hartstikke leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk gepimpte teckel is Lydia , de leukste die ik ooit gezien heb :))
    Kleurtjes zijn ook zo gelaagd bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, wat een schattige teckel is dit zeg!
    Ik vind haar echt superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lief hondje hoor, tja dat in elkaar zetten he pffff!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke teckel zo met al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je hetzelfde serviesje hebt! Ik kan me voorstellen dat je er voorzichtig mee bent, zeker als het van jezelf is geweest vroeger!
    En wat is je teckel leuk geworden! Hij kijkt zo lief, vooral op foto 2 !! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lot, wat een beauty heb je hier weer gemaakt !!
    'k Heb je blog doorsnuffeld.... wat kan jij mooi haken !!
    Leuke blog trouwens ! Je hebt er een volger bij.
    Nog een fijne dag verder :)

    BeantwoordenVerwijderen