vrijdag 17 mei 2013

Post!!!

Viel er toch vanmiddag verrassingspost op mijn deurmat (nou ja, verrassing....ze had al op haar blog aangekondigd dat het onderweg was....vandaar dat de batterij van mijn camera al op de lader lag en ik direct foto's kon maken *grin*), moet je kijken:


Een envelopje van Haakjuffie...


...met op de acherkant een hele mooie tekst....


.....en dit kwam eruit...



Een cadeautje!!!! Snel open maken!


WAUW! Wat is dat mooi! En wat is het?

Een mapje/boekje met groene thee! Wat heeft ze dat mooi gemaakt! Moet je hieronder eens naar de omslag en de details kijken:





Is het niet helemaal geweldig? Lieve *Haakjuffie* en hele grote dankjewel! Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt! En met die groene thee gaat het ook helemaal goed komen, want dat is hier niet aan te slepen (mijn mannen drinken zich daar klem in).
xxx




6 opmerkingen:

  1. haakjuffie is een schat en wat ben je heerlijk in de wattenbollen gelegd

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat je het al binnen hebt!
    Goed gegokt dus met de thee, is altijd moeilijk kiezen voor mensen he...
    Geniet ervan meidje, ik geniet elke dag van jouw mooie spulletjes hier die op een ere plekje hangen.
    En misschien vind je over een tijdje nog wel eens post van me .... xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, jij hebt ook al van die post-pareltjes :-) Daar word je blij van he? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke post meis!!!!!
    En nu .... thee drinken hihihihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad mooi en keurig netjes gedaan zeg...wat een gepriegel lijkt me dat!Leuk ook om zo altijd een paar lekkere theezakjes in je tas voorradig te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen