woensdag 19 juni 2013

Gehaakte uilen, uilen, uilen

Tadaaaaaaaaaaa................tropische temperaturen of niet, het is hier heerlijk vanavond.

Vanmiddag viel de hitte eigenlijk wel mee (vond ik), tot het moment dat ik de supermarkt uitliep (eind van de middag). Alsof je tegen een muur opliep, zo warm.
Gelukkig is het inmiddels wat koeler (wat nu gelukkig? We wilden toch zomer?), een heerlijk temperatuurtje om even wat gehaakte "onderdelen" aan elkaar te naaien. Zie hier het resultaat:

Oranje uiltje....

Roze uiltje....

Wit/blauw uiltje...

Nog een uiltje, maar nu blauw. 

Allemaal naar patroon en inspiratie van Vendula en een ietsie pietsie beetje eigen fantasie.

13 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaa die blauwkes !!!! Me like !!!!!
    Ja ik wilde die uitdruking al zo lang eens ge ruiken, ook al klinkt het belachelijk hihi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat zijn mooi allemaal !!
    En je nijlpaard is te gek :)
    Fijne dag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige uiltjes allemaal,ja het is warm...kan nog niet slapen helaas,ha,ha...maar ik klaag niet...just go with the flow!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww die zijn ook al zo leuk!!!!!
    Ik zit nu op mijn werk ... nachtdienst ... en het is buiten al behoorlijk aan het afkoelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn geweldig! Wil ze ook nog steeds haken, maar geen zin in nog. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn echt leuk zeg (die blauwe) so cute

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ontzettend gaaf ♥ allemaal
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeee die zijn echt super leuk !!
    Ik ben nu met de andere uilen van Vendula bezig, die zijn ook al zo leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooow, die zijn echt super super schattig!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze super leuk en zo vrolijk. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige uiltjes zeg, Ik kom steeds vaker patronen tegen van uitljes, vrees dat ik er toch ook een keer aan moet gaan beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen