dinsdag 18 juni 2013

Nijlpaard Nikki, alias Troela (gehaakt)

Dacht ik dat mijn gehaakte konijn een dikkertje was, nou...het beest wat ik nu heb gehaakt spant de kroon!
Mag ik even voorstellen: nijlpaard Troela....

Troela is een MEGA dikkertje! dat dol is op roze ;)  
Gehaakt naar het patroon "Nijlpaard Nikki" van Stip & Haak.


Behalve MEGA dik, is Troela natuurlijk ook stoer en heel erg lief.


Maar ik stop nu even met grote beesten haken. Tijd voor wat kleiner spul en genieten van het mooie weer:)

Oh...nog even een aanvulling: het patroon haakt heerlijk! Ik ging op een gegeven moment zo snel, dat mijn ogen mijn handen niet meer konden bijhouden. Toen heb ik het haakwerkje maar even aan de kant gelegd :)
Heb geen aandelen van Stip & Haak, maar haar patronen zijn geweldig.

8 opmerkingen:

  1. wat een leukerd zeg!
    Ach, dik is toch niet erg? Vind het wel bij haar passen.... Geniet van het mooie weer! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige nijlpaard! Echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerdje! Echt superlief. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn die patronen he? ik ben er ook volop mee bezig, ze zijn stuk voor stuk leuk, troela is ook een knappert geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super ... wat is die mooi
    liefs Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oelala ... die Troela .... wat een pracht nijlpaard meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een heerlijk beest!ha,ha....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. owww ik ben helemaal in luvvvvvvvvvvvvvvvvvv ♥ prachtig gehaakt
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen