donderdag 27 juni 2013

Poessie Mauw (gehaakte poes of kater)

Miauw! Na de grote gehaakte beesten, toch ook nog wat kleinere gehaakte beesten gemaakt. Of het nu poezen zijn of katers, maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Jawel, meervoud. Ik haakte er namelijk wel twee! ;D



Kato en Karlijn! Wie, wie is? Dat maakt me niet zoveel uit:)


Kato (of is het Karlijn?) is bont gekleurd.




Karlijn (of is het Kato?) is rood-wit-blauw.
Niet dat ik zo van Holland hou (tis hier toch altijd takke weer *grin*), maar wel leuk om te haken :)

Deze poes is heel erg makkelijk te haken. Het patroontje vond ik hier (engels): - klik - bij The Green Dragonfly.

Verder weer een geweldige dag gehad! Want ik sta nu officieel geboekt als "crimineel".
Had een nieuw paspoort nodig. Dus eerst criminele pasfoto's laten maken. Je hebt er maar één nodig, maar je krijgt en betaalt voor zes. Pasfoto's waar je verder geen moer mee doet, omdat je er zo crimineel als maar kan opstaat. 
Lot heeft een hele dikke haarbos. Al dat haar moest uit mijn gezicht en achter mijn oren. Mens, je schrikt je rot als je die pasfoto's ziet! Pleurde daar bij de fotograaf zelf zowat van die kruk waar ik op zat, toen ik die pasfoto's zag. En zo'n exemplaar staat straks als visitekaartje in mijn paspoort. Ik gooi die andere pasfoto's weg.  
Daarna naar de gemeente en nu staan mijn vingerafdrukken ook geregistreerd. Criminele gevoel compleet. :)
Maar goed, dat criminele gedoe is voor een goed doel. Want zonder dat stomme boekje mag je de grens niet eens over.

Oh, nog even een aanvulling! Ik heb gisteravond voor JB een beanie gehaakt. Daar heb ik nog geen foto van. Die foto komt namelijk pas als het 30 graden is hier. Dan zet ik hem die beanie op zijn hoofd - op het strand - en maak ik een foto :D





9 opmerkingen:

  1. Jouw poessikatto's zien er wreed leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke katten (katers)!! Super, die moet ik ook eens gaan proberen.
    Ik heb inmiddels alle stof geknipt, ben alleen vandaag te druk geweest met andere dingen om aan je tas verder te werken... Morgen weer :)

    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhh een bloggende crimineel hihihihihi helemaal geweldig!!!!

    Enne je gehaakte poezenbeesten zijn crimineel leuk hahahahahaha
    Geweldig!!!!!!

    Ahhh met 30 graden een beanie op .... laat die temperatuur maar gauw stijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke katten criminele lot ha ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 30 graden ik droom nog ff verder ha ha
    je poes/kat zijn beide heel erg gaaf zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat heb je knap gemaakt, supervrolijke kleurtjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lot, wat zijn ze leuk!!!!
    Dat zijn pas gezellige huisgenoten,lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze poezenbeesten zijn gewoon té gek :D

    BeantwoordenVerwijderen