zaterdag 8 juni 2013

Post en 1ste prijs

Vanmiddag tlag er een hele leuke enveloppe op de deurmat:


De post kwam niet onverwacht, want Moos had me al gemeld dat het eraan zat te komen: haar Fishie!

Kijk nu eens! Is Fishie lief, of is ze lief? Of is het "stiekem" een hij?
Maakt niet uit! Het vlees heeft Moos er al af gegeten en Fishie ziet er met haar graatjes geweldig uit!
Ook een heel lief Fishie kaartje zat erbij en een lieveheersbeestje op een knijpertje..

En zien jullie Fishie lachen? ;)

En dit leuke kaartje dat erbij zat herinnert mij aan een kwartet uit 1930 dat ik ooit van mijn opa heb gehad. Een kwartet in Delftsblauwe kleuren...oer oud, maar nog helemaal compleet. Een kwartet uit de crisis van destijds. Zal het eens opsnorren (is veilig opgeborgen) en er een paar foto's van maken.

Ow....aan de achterkant heeft Fishie overigens wel vlees! Mooi roze met bloemetjes ;)

Gisteravond kwam JB overigens lachend en wel thuis (was aan het karten geweest met collegae). En guess what? Komt hij binnen met een grote beker:

Joekeltje!!!!


Voor het eerst in zijn leven had JB een prijs gewonnen! En nog wel de eerste prijs!
Als er nu maar geen prijzenkast in de woonkamer moet komen, want Lot wil dat niet ;)

Deze prijs heeft hem ook nog wat opgeleverd:
* een mega grote schaafwond op zijn bovenarm;
* een rugblessure.

Dat laatste moeten we wel even in de gaten houden, hij kon vannacht alleen maar op zijn rug liggen en kon vanmorgen het bed niet uitkomen. Niesen en hoesten doet pijn en hij kan amper van de stoel afkomen. Hoop dat het meevalt en anders zal hij toch even voor een fotootje moeten gaan (denk ik).
Komt ervan als je alles op alles zet om eerste te worden en dan met een behoorlijke klap, in volle snelheid van de baan afvliegt. Daar zijn behoorlijk wat G-krachten bij aan te pas gekomen ;)

Zo...en nu hopen dat we morgen allemaal nog zo kunnen genieten van het weer als vandaag.
Fijne zondag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Ahhhhh Fishie is er en jij bent gelukkig van de deurmat onder die brievenbus af hihihihihi
    Grappig hè dat kaartje ... is van een heel oud spel dat ik ooit op 1 van de kringloop tochten vond ....

    Ik zou het zeker maar even in de gaten houden met JB. Ik treed nu even in de voorgrond als dokter Moos hihihihi maar we zien op de Eerste Hulp veel te veel van dit soort nare blessures na "ogenschijnlijk onschuldig" karten .....
    Dus bij twijfel zeker even laten checken hoor!!!!!

    Love je bolletjes .... ik ben nu weer Moos de haakster hahahahaha

    x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lot lees ik dat nu goed een delfts blauw kwartet, heb nog niks gezien maar ben nu al jaloers ha ha , leuk haak garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echte Moos post! Ben zwaar jaloers op je, want Moos post staat nog op mijn verlanglijstje.
    Heerlijk je bolletjes haakgaren, ben benieuwd wat je ermee gaat maken..
    En wauw, gaaf zeg dat ie zo'n grote beker gewonnen heeft! Sterkte met de rug van hem.
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, Fishie is super leuk :D En wow, de eerste prijs! Sterkte met de blessures......
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen