woensdag 26 juni 2013

Skulls/doodskopjes (gehaakt)

Hahaha....alsof er geen leukere dingen zijn te bedenken. Maar goed, ik kreeg een ingeving nadat ik een patroon van een omslagdoek zag met skulls/doodskopjes.

Haaknaald en katoen gepakt en voilà:


Sip doodskopje...


Doodskopje met "piekhaar en vlecht van touw"


Bloemen oogje :)


Bloempie

Echt eng zijn ze natuurlijk niet en mega eenvoudig te maken.
Bij interesse wil ik wel gaan uittellen hoeveel steken e.d. ik gebruikt heb. Heb nu alleen nog maar een telpatroontje gemaakt met kruisjes.

Morgen eens zien of ik nog wat meer onafgemaakte dingen aan elkaar vast krijg :)

9 opmerkingen:

  1. Owwwwww die zijn stoer!!!!!!
    Vind ze geweldig Lot!!!!!! Leuk gedaan!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf joh wauw vooral die met touw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow echt cool Lot !! Allemaal even tof !!
    Het is eventjes de tijd van de doodskoppen geloof ik. Ik heb er in mijn vorige post ook gemaakt. Die van jou zijn gaver :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf gedaan!
    Maar ik ben niet zo van de doodskopjes.. hou meer van vrolijk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL!!!! Ben zelf ook niet zo van die dingen. Maar soms gebeurt er iets dat je zo'n ingeving krijgt. :)

      Verwijderen
  5. helemaal leukerdeleuk ♥♥ vooral de bovenste wat een eye catcher zeg ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen