dinsdag 2 juli 2013

Feest: Apeldoorn, ijsjes, verjaardagen

Daar ben ik dan eindelijk weer! Was de laatste dagen even druk met van alles en niets :)



Zaterdag samen met JB de wekelijkse boodschappen gehaald en een vissie gaan happen bij de visboer.





Zondag richting Apeldoorn, waar we koninklijk werden onthaald :)


  

Oh, nee! Verkeerde foto. Mijn broertje woont in een ander huis :)

Mijn neefje vierde namelijk zijn verjaardag.


Hij is nu "neefje" af, dus dat moest gevierd worden.

Ook kregen we nog een hele snelle vorm van gezinsuitbreiding.
We gingen toch echt richting Apeldoorn met één kind.
Maar toen we 's avonds thuis kwamen hadden we er ineens twee!
Neef besloot om een weekje bij ons te komen logeren.
Dus nu twee pubermannen in huis :)
En wat doen pubermannen het liefst?


Uitslapen!
Daarna komen de playstation en de computer games.

Maar deze muts vind het weer te lekker om die jongens de hele dag binnen te laten zitten. Dus stuurde ik ze naar de leukste winkel van Nederland (tsja, die zit in Heemstede)


 om een ijsje te halen.

Vandaag moest onze pubermans nog even meedoen aan wat activiteiten en een bbq op school. Dus puberneef heeft gezellig met ons gegeten. Heb hem extra verwend, hij heeft niet gegeten maar gevreten :)

Oh ja, vandaag 14 jaar geleden lag ik in een ruimteschip (tenminste dat dacht ik). Het was de uitslaapkamer in de VU. We hadden een zoon gekregen.


Die is dus vandaag precies 14 jaar geworden :)
Feestje komt in september (heeft hij zelf aangegeven), want in de vakantijd komen er altijd vrij weinig mensen en hij wil: veel, veel, veel ;)

Verder heeft pubermans een mega prestatie geleverd. Hij is helemaal over zonder onvoldoendes. Dus echt keihard gewerkt in de laatste weken. Heb hem een flink schouderklopje gegeven (niet te hard, want stel je voor dat hij dan "au" gaat zeggen).

Hahahaha...genoeg geleuterd! Mijn grote neef vraagt of hij een pennywafel mag! LOL...
Kan hij eigenlijk best zelf pakken toch? Maar goed, hij is hier niet elke week. Ik zal hem voor één keer op zijn wenken bedienen :)


22 opmerkingen:

  1. Heb je blogbericht met veel vermaak gelezen. Volgens mij heb je mijn huis gefotografeerd, ik woon nl. wel in Apldoorn! Nee, toch niet, maar ik woon wel in de buurt en wij hebben wel wat met 't Loo. Mijn schoonfamilie heeft vroeger voor koningin Wilhelmina gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL, Gerda! Misschien is het huis dan wel van je zus :)

      Verwijderen
  2. OWWWWWW wat een heerlijk verhaal vergezeld met schitterende foto's hihihiihihi

    Gefeliciteerd met pubermans meisie :-)
    Enne leuk die beanies!!!!!!!!!!!!!!

    P.S doe mij ook maar een pennywafel *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In een envelopje pletten en opsturen? *grin*

      Verwijderen
  3. Wat leuk om te lezen ;-)
    Gefeliciteerd met je zoon!
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon,leuk verhaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig inkijkje in je leven. Ik heb me zitten bescheuren :D
    Die beanies zijn erg leuk geworden... maar uh, stiekem toch een meid willen hebben?
    Ach, ze zullen hun weg wel gaan vinden denk ik zo.
    Geniet van twee puberboys... sterkte ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha...nee hoor, meid of jongen heeft me nooit uitgemaakt. Ben allang blij dat ik een gezond kind heb. Daarbij heb ik maar één neefje en vroegen alle nichtjes tijdens mijn zwangerschap om een neefje, zodat onze 2-jarige neef (destijds) niet zo alleen was :)
      Dus wij hebben met een zoon heel veel mensen blij gemaakt :)

      Heb wel lol met de pubermannen. Ze sporen gewoon niet :)

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zoon..
    en je beanies zijn leuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. feliessss met je zoon

    en wat gezellig 2 van die puberende mannen in huis hihi

    leuke beanies

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig verhaal, heerlijk om te lezen!
    En die 2 puberjongens, ga er lekker van genieten, iedere leeftijd heeft z´n charmes toch ;) en wat knap van jullie puberzoon geen onvoldoendes, whow dat is echt goed zeg!! En natuurlijk gefeliciteerd met zijn 14e verjaardag!

    Lieve groet,
    Hurms

    Ps; vergeet je beanies, ze zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, heel herkenbaar, je pubermans verhaal... Er hangt er nu hier ook één op de bank :)
    Gefeliciteerd met je pubermans.
    En wat een leuke mutsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je felicitaties! Hahahaha....heerlijk, die bank hangers :)

      Verwijderen
  10. hahahhaha,leuk verteld, en wat een schattige beanies zeg, die kleuren vind ik prachtig
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha,ha....heerlijk blogverhaal met geweldig bijpassende foto's,ik heb EN gelachen EN genoten EN ik wil je gelijk even feliciteren met je 14 jarige puber!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke beanies heb je gemaakt! Zien er super vrolijk uit!! Groetjes en een zonnig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen