woensdag 10 juli 2013

Gehaakt konijn Fientje

Zo.........dat was even flink door haken, maar hier is ze dan:
konijntje Fientje,
het speelkameraadje en zusje van Flappie.


Omdat ze zo fotogeniek is, heb ik heeeeeeeeel veeeeeeeel foto's van haar gemaakt.
Daarna kon ik natuurlijk niet kiezen welke foto's ik zou plaatsen.


Dus nog een foto...


....en nog een foto....


Fientje lijkt net zoals Flappie dol op de speeltjes van de bekende supermarkt.


En natuurlijk nog even poseren met Flappie.


 


16 opmerkingen:

  1. ooooh Lot, wat een schatjes!!!!
    Ik vind ze zoooo gaaf met al die kleurtjes!
    Wauw, jij kan echt goed haken meidje <3

    Wat een verwennerij deze mooie foto's, dank je wel ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schatjes zo samen...
    Prachtige kleuren, zo vrolijk!

    XXX Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig koppeltje!
    Toffe kleurencombinatie heb je gebruikt.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotjes en nu hebben ze ook nog gezelschap van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieffies!!!! En de foto's zijn allemaal zooo schattig!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze prachtig! En die vrolijke kleurtjes, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een scheetjes, en hele leuke foto's. Groetjes van Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat zien ze er leuk uit mooi stelletje zo !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig stel.. mijn konijntje is ook klaar.. maar ik ben dr niet kapot van.
    ik heb er nog geen fotoos van genomen.. voor ik bedenk hoe hij er beter/leuker/liever uit ziet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk stelletje samen, en die kleurtjes... helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke konijntjes , schattig zo saampies....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat en lief stel.
    Mag ik je vragen waar dit patroon te koop is?

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk stel zo samen zeg. Echt heel schattig! Je hebt super leuke kleuren gebruikt. Ik ben ook meteen volger geworden. Kom je ook eens bij mij langs?
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen