maandag 8 juli 2013

Gehaakt konijn Flappie :D

Hoppa,

Vanmorgen in alle vroegte even het konijntje in elkaar gezet dat ik had gehaakt. Mag ik jullie voorstellen: konijntje Flappie (genoemd naar het knuffelkonijn van mijn inmiddels grote nicht)...


Flappie is dol op de speeltjes van de welbekende supermarkt. Vooral het worteltje moet dicht in zijn  buurt blijven ;)


Behalve de enorme flaporen (logisch als je konijn bent en Flappie heet),


heeft Flappie ook een staartje, een broekje aan, sokjes en schoenen aan.




Flappie is gemaakt naar een voorbeeld van dit patroon van Lilliis.
Maar eigenwijs als ik ben, heb ik er een eigen draai aan gegeven. Gewoon omdat het leuk is om zelf dingen toe te voegen of weg te laten of net iets anders te doen :)

Nu nog zien dat Flappie een speelkameraadje krijgt.


12 opmerkingen:

  1. WAt is ie leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty!!! Ze is echt super goed gelukt! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lot! Hij is weer mega gaaf geworden!
    Echt een Lot creatie, helemaal jouw stijl. I love it ♥
    Ben benieuwd naar zijn zusje, dat beloofd veel als ik deze zo zie...
    Fijne dag xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk om hem anders te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een super leuk beest, Lot!!
    Echt heel lief en speels. Net als Haakjuffie ben ik benieuwd naar de familie...

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een kleurig konijntje!! ben ook een konijntje aan eht haken.. uit een ariadne van vroeger!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier noog zo'n leuk konijn (y)
    en meteen een volger erbij

    BeantwoordenVerwijderen