maandag 15 juli 2013

Gehaakte theepot onderzetters

Yes! Ben toch ook aan de theepot onderzetters begonnen. Ze zijn geweldig geworden! Heel erg vrolijk en lekker groot.
Zie hier het resultaat:









Commentaar is eigenlijk overbodig. De kleurrijke foto's zeggen voldoende toch?
Ga er nog een paar maken (even al onze onderzetters vervangen voor deze vrolijke theepot onderzetters). Inmiddels is er ook al een azuurblauwe gehaakt, die te laat af was voor de foto. Die heeft dus pech ;)

Het patroon voor de theepot onderzetters vind je op Etsy bij onze vriendin Vendula

Deze "dame" gaat nu even tashangers maken van het patroon (hahahaha...veelzijdig patroon!). Eens kijken hoe dat gaat worden. ;)

Fijne maandagavond nog!



15 opmerkingen:

  1. Wat maakt Vendula toch mooie patronen, ik ben helemaal verliefd!
    Super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn superleuk geworden, geweldige kleuren! Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel mooi geworden! Ook door het kleurgebruik, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er super uit! & wat een vrolijke kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat mooi wauw, denk in de vakantie maar eens 1 haken voor onder mijn thee pot neem aan dat deze kleiner zijn?
    Of ben ik dan te lang bezig?
    Ik vind ze in ieder geval erg mooi (jammer dat de blauwe er niet bij staat hi hi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je haakt volgens het originele patroon, zal de onderzetter denk ik te klein worden voor onder je theepot.

      Maar met een paar rondes extra haken heb je het patroon natuurlijk zo wat groter (niet vergeten te meerderen. Misschien dat je de tuit en het deksel dan ook wat aan moet passen.

      Met een paar rondes extra haken ben je natuurlijk niet echt veel langer bezig :)

      Verwijderen
  6. Wederom erg mooi geworden! Als echte theeleut moet ik dit patroon misschien ook maar eens ooit een keer aan gaan schaften. .....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wederom heel erg mooi geworden! Als echte theeleut moet ik misschien dit patroontje ook maar eens ooit een keer aan gaan schaffen. Maar eerst moet ik me maar eens bezig houden voorlopig met wat er hier allemaal nog ligt te wachten...... zeker nu er de kans bestaat dat ik vanwege inkrimping misschien wel eens een kwart van mijn uren kwijt kan gaan raken maar even wat beter opletten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pfff....een kwart van je uren kwijt raken is niet leuk. Sterkte!

      Verwijderen
  8. Zoooo leuk ! Ik vind ze heel erg mooi en fleurig geworden. Als echte theeleut moet ook ik ze maar eens gaan maken denk ik .
    Ben wel benieuwd naar je tashangers , gaaf dat je zoveel kanten opkunt met een patroon he ?
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat staat dat gezellig!!!!!!!!!!!!!! Ik vind ze echt Super!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijke zomerse kleuren, mega tof gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen