dinsdag 16 juli 2013

Gehaakte theepot tashangers

Hahahaha...ik lijk op dit moment wel een theepot maniak! Ben helemaal into the theapots :)

Geïnspireerd door  weer hetzelfde patroontje ( dit patroon ) van Vendula maakte ik onderstaande tashangers....


Blauw met witte stippen, een ander randje aan het deksel en zonder vulling....

Rood met witte stippen en ietsje gevuld...

Roze, zonder vulling en zonder stippen.

 
Het is natuurlijk maar net wat je leuk vindt: wel of geen stippen, wel of geen vulling, het randje van het oorspronkelijke patroon of een ander randje. Eventueel het theepotje borduren. Keuze genoeg. Ik barst van de inspiratie door dit patroontje. Kom alleen momenteel wat tijd tekort. Vakantiestress begint geloof ik ook toe te slaan. Pfff...
 
Ik ga zo maar even koken, dan lekker rustig eten met JB (pubermans is dagje bij vriend). Daarna rustig een bakkie koffie en daarna zie ik wel weer. Morgen weer een dag met nieuwe kansen :)
 
Fijne avond!

16 opmerkingen:

  1. Ooooh Lot!
    Die rode is zooooooo gaaf!
    Tjeee, het is maar goed dat jij geen winkeltje hebt, want ik zou me arm kopen bij he.
    Hoe leuk gedaan!
    Geniet van je koffie, neem ik een kopje thee =)
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, zo mooi en vrolijk!!!
    Hele fijne ontspannen avond gewenst, hihi!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zo enthousiast bent, ze zijn fantastisch !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOO, helemaal SUPER, ik heb het patroontje aangeschaft...zo leuk

    Liefs Klaske Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk, al die verschillende theepotjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal geweldig ... ik ben ook al druk met de theepotjes en de uiltjes die bewaar ik voor volgende week ... mijn vakantie begint dan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf allemaal! Stuk voor stuk zijn ze prachtig, wat een mooie kleuren heb je gebruikt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg leuk hoor!
    Ben ook met theepotjes haken bezig maar dan net even anders.

    Groetjes Joke
    (Elfi-jo.blogspot.com/2013/07/high-tea.html)
    Psssst. Ik heb een give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, wat een heerlijke leuke theepot tik zie ik bij je, wat zal dat vrolijk staan als dat aan een tas hangt....en theepotten kan je niet genoeg hebben toch?????

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk!!! Ik heb het patroontje hier ook, maar snel aan beginnen en als tashanger doen ze het dus ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed bedacht, om er hangers van te maken.
    Ik vind het trouwens ook een hartstikke leuk patroontje, en je kan er alle kanten mee op zo te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk!! Ik heb ook het patroontje van Vendula. Is het patroon van de tashanger aangepast of is dit hetzelfde?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee!! Is dit patroon hetzelfde als Vendula of heeft u het aangepast? Ziet er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de theepotjes met enkele draad en naald no. 2 gehaakt.
      De achterkant heb ik in spiegelbeeld gehaakt.
      Daarna een handvat gehaakt en deze aan één van de delen vastgenaaid.
      Daarna beide delen versierd (met wat je maar wilt).
      Vervolgens de beide delen van de theepotjes aan elkaar vast gehaakt en iets opgevuld.

      Verwijderen