zondag 18 augustus 2013

Post: schilderijtje van Sil (met hart en ziel)

Zo leuk!

Heel kort voor mijn vakantie kwam ik op het blog van Sil terecht: http://methartzielvansil.blogspot.nl/ .
Sil maakt hele vrolijke en leuke schilderijtjes (vooral haar blog even bezoeken!).
Geluksvogel als ik op dat moment was, viel ik met mijn neus in de boter (figuurlijk natuurlijk, *grin*)
Sil had een hele leuke give-away voor de eerste drie reacties op haar blog. De mensjes die als eerste drie een reactie op haar post plaatsten, zouden een echt Sil schilderijtje krijgen.
En zowaar, ik was nummer drie!

Kijk eens wat die lieve Sil me tijdens mijn vakantie stuurde:

 
Een enveloppe met daarop een geweldige tekening van Sil!
Al een kunstwerk op zich.

 
In de enveloppe zat een kleurig cadeautje.

 
Met daarin een vrolijk schilderijtje van een ijsje!
Je zou er haast trek van krijgen :)

 
Lieve Sil, zo ontzettend leuk je schilderijtje!
Een grote DANKJEWEL!
Ik ga een leuk en mooi plaatsje voor je schilderijtje zoeken.
Ben helemaal heppie met mijn echte Sil!
 

8 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk veel plezier ermee'
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor alle lieve aandacht-het is je van harte gegund-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw!!!

    Lot, jij bent ook een geluksvogel ook hoor!
    Een echt kunststukje heb je daar, heel erg tof!

    Geniet ervan meid..

    En? Lekker aan het bijkomen ?
    xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Ze heeft altijd van die vrolijke schilderijtjes! Errug leuk! Veel plezier ermee! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg!
    Hij is erg vrolijk het schilderij, leuk dat je die gewonnen hebt bij de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ziet er vrolijk uit en je zou zo zin in een ijsje krijgen....ze heeft ook een leuk blog overigens

    BeantwoordenVerwijderen