dinsdag 27 augustus 2013

Sneak preview haakwerk

De afgelopen dagen heb ik heeeeeeeeel veel avonduurtjes zitten haken.
Het ene "onderdeeltje" na het andere.
Sommige "onderdeeltjes" bestonden uit 6 tot 7 "onderdeeltjes" en van
twee grote "onderdelen" dacht ik dat er nooit een eind aan zou komen.

* tellen, haken, tellen, haken, tellen, haken, tellen, haken*

Maar het is bijna gedaan. Bijna alle "benodigdheden" zijn gehaakt
(één onderdeel dat weer uit 7 onderdelen bestaat, moet nog gemaakt worden).
Ben nu eerst alle "onderdelen" die af zijn aan elkaar vast aan het naaien.  
Wat een klus!


Maar naar wat er nu staat en ligt, ben ik al aardig tevreden.
Want.....
Pubermans - die het niet zo heeft op mijn haakwerkjes - heeft al een paar keer aangegeven:
"wat leuk!"
Als hij zo vaak zegt dat het leuk is, terwijl het nog niet eens af is, dan zal het ook wel leuk zijn :)
Dus kon ik het niet laten om jullie alvast een sneak preview te laten zien:)

Kan zijn dat enkelen herkennen wat ik aan het maken ben?
Please..........verklap het dan niet!
Binnen een paar dagen zal ik het eindresultaat laten zien :)



26 opmerkingen:

  1. Ooohhhhh, je maakt me enorm nieuwsgierig. Ik weet echt niet wat het is en wacht met smart op het eindresultaat!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is in ieder geval wel heel kleurig ben wel benieuwd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie nu al dat het heel leuk gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik zoiets wel eens gezien heb ;)

    Het ziet er in ieder geval veel belovend uit!!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er inderdaad nu al leuk uit. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat je snel een foto van het eindresultaat plaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik ben heel benieuwd naar wat het wordt. Het ziet er zo in ieder geval al vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er lekker fleurig uit zeg! Ik heb wel een idee wat het gaat worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke in deze kleurtjes!!
    Ik zie al wat het gaat worden en ziet er zo al super leuk uit.
    Ben hem ook al op 2 andere blogs tegen gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze kleuren erg leuk, denk ook al te weten wat het word
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owww volgens mij herken ik het .... wat een werk meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owww volgens mij herken ik het .... wat een werk meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Frisse zomerse kleuren,
    meer moet ik niet zien!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het wordt in ieder geval ontzettend mooi, ben erg benieuwd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er inderdaad al heel leuk uit. Heerlijke vrolijke kleuren. En nee, ik heb nog geen idee wat het wordt. Ben benieuwd.
    Succes met de laatste loodjes.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij wordt het die mooie kabouter met alle bloemen en vlinders. Hij wordt super vrolijk hoor.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben heel erg benieuwd en de mening van pubermans moet je in dit geval echt serieus nemen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb wel een idee en dan gaat het er zeker super leuk uitzien!
    Veel succes nog, ik wacht al spannend af op de laatste foto.

    Groetjes,
    Gaga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik heb stiekem wel een idee denk ik....
    ben benieuwd, het word wel helemaal mijn stijltje...... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kleuren. Ik heb een idee,maar weet het niet zeker. Dit ziet er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zou het niet weten. Maar zal zeker mooi worden. Alleen door die kleuren al.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er nu al geweldig uit.
    Géén idee wat het gaat worden :p

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik weet al wat het gaat worden, super leuk!
    Mooie kleuren ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kleuren, ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik weet ook wat het gaat worden, ben met hetzelfde bezig!

    BeantwoordenVerwijderen