donderdag 26 september 2013

Gehaakte spider shawl - no 2

En jawel, nummer 2 is nu ook af.

Mooi roze is niet lelijk :)


Op de foto hier boven wijkt de kleur een beetje af, jammer :(


Deze roze sjaal heb ik gehaakt met katoen voor naald nr. 2,5 en haaknaald nummer 4.
Daardoor is de sjaal wat losser geworden en voelt hij heerlijk zacht aan!
*knuffel sjaal* :)

Wil eigenlijk nog wel een kleurtje, fel kleurtje, maar weet nog niet welke.
Zit ook in dubio, nog eentje van katoen of eentje van acryl?
Katoen vind ik prettiger dragen, acryl is natuurlijk warmer als het flink koud is.
*ga gewoon naar de winkel en kijken wat ze aan leuke kleurtjes hebben*

Gisteravond nog een illegale foto (zoals Moos dat noemt) gemaakt...


In de Sint Pieter van Heemstede ;)




12 opmerkingen:

  1. Hahaa, mooi roze is geweldig!! En wat een mooie school :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een roze sjaal met spinnen .... en dan zeggen dat die lekker zacht is....ik heb het er wat moeilijk mee. Ligt vooral aan de spinnen hoor ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je spidersjaal erg mooi en ook dat witte randje er aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sjaals heb je gemaakt zeg, door de verschillende kleuren zijn ze allebei zo anders geworden! Succes met de derde sjaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niks leukers dan illegale foto's hihihihi

    Enne mooi roze is prachtig!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie sjaal! Idd, mooi roze is niet lelijk. Mijn moeder had een hekel aan roze en ik had dus nooit roze kleren, terwijl ik er wel van hou. Kans genoeg om in te halen nu! Mooie foto van de school van je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Weer eentje voor op mijn to do lijst!

    BeantwoordenVerwijderen