dinsdag 24 september 2013

Gehaakte spider shawl

Toen ik - een  tijd terug al - de spider shawls zag op het blog van Angeline, wilde ik ook zo'n sjaal.
Nummer 1 is inmiddels helemaal klaar,



Ja, nummer 1.
LOL
Ik vind de sjaal zo leuk dat ik er meer wil,
dus een roze is ook bijna klaar :)
Ow...aqua lijkt me ook wel, en een rode, een witte, een zacht blauwe.
We zullen zien.
Met minimaal twee, kom ik vast het najaar wel door :) 

Het Nederlandse patroon van Angeline vind je op haar blog, hier: *klik*
Ook vind je daar een link naar het originele Zweedse patroon.


18 opmerkingen:

  1. Leuk zo met dat randje in een andere kleur! :)

    Ik heb de hartenvariant gemaakt,ook leuk om te doen!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden! Met welk garen heb je hem gemaakt?

    Groeten thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze sjaal heb ik gemaakt met Phildar Cotton no 3 en haaknaald 2,5.

      Betekent wel een extra rand haken en de sjaal is iets zwaarder.

      De sjaal die nog volgt, heb ik met een grotere naald gehaakt. De sjaal wordt dan wat minder "zwaar" en voelt zachter aan.

      Verwijderen
  3. erg mooi, zal wel lekker warm zijn
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hé, en met Halloween in zicht....helemaal in !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren van het katoen vind ik zo mooi,
    maar de sjawl is natuurlijk echt prachtig!
    Wordt lekker warm dragen deze herfstdagen.
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor. Mooie kleur ook. Ben nu al benieuwd naar nummer 2 en 3 en...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg mooi zeg! ben benieuwd naar de andere ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, echt super gaaf!!! Ik zie een verslaving aankomen ;)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jee zeg zoveel ik had er na 1 al schoon genoeg van hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjeetje mooie kleuren meis!
    Kan me voorstellen dat ze verslavend zijn!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooiiiiii!! Enzo te horen nog genoeg te doen. Groetjes Chantal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Ga ik ook maar eens proberen binnenkort.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi. En mooie naturelle kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen