zaterdag 21 september 2013

Koke watte? Kokeshis :)

Kokeshis haken gaat eigenlijk net zo snel als Matroesjka's/Baboesjka's haken.
Tada.... drie stuks achter elkaar.....


De kleintjes (links en rechts) komen weer van het blog van Erika Tricrochet:
De grote in het midden komt van een Nederlands blog:

Beide patoronen haken lekker snel weg :)

En nu zit ik in dubio....
zal ik wel of zal ik niet met rouge aan de gang gaan op de Matroesjka's en Kokeshis?
Want eigenlijk vind ik ze zonder rouge ook erg leuk.
*hebweerietsomovernatedenken* :)



15 opmerkingen:

  1. Ik zou het wel doen ;-)!Zijn ze NOG mooier als dat ze al waren! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds! Van mij hoeft die rouge niet, vind ze zo heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een dottekes vind dat zo knap dat kleine spul. vind ze zo ook heel mooi ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende ze nog niet, maar ik vind het hele leuke dametjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze super leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig!! Echt leuk, ik zou me niet kunnen beheersen met de rouge, haha!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige dametjes meis!!!

    Ik zou ze ook voorzien van rouge ... hoort er helemaal bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben voor een beetje make up. Dat zullen deze Japanse ?!? dametjes best waarderen.
    Ze zien er wederom weer ontzettend leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Lot, wat een leuke popjes, ook leuk om ze straks met kerstmis in de kerstboom te hangen. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen