zaterdag 12 oktober 2013

Gehaakte baby uilen :)

Ik kon me niet beheersen, moest ze gelijk hebben toen ik ze zag....
Het haakpatroon van de baby uiltjes,
van Vendula.
Even een avondje flink door haken,
dan een ochtendje flink naaien...

... en je hebt de eerste uiltjes.
Maarrrrrrrrrrrrrrr..... het patroontje is verslavend!
Er liggen nog een aantal van deze uiltjes
te wachten tot ik de onderdeeltjes aan elkaar heb genaaid ;)
Tussendoor heb ik nog tijd gehad om te slapen, te eten,
haakkatoen halen om matroesjka's te haken, herfstkleurtjes haakkatoen halen,
boodschappen doen, een visje te happen samen met JB
 en een wasje te draaien.
Denk dat ik dus nog niet echt verslaafd ben ;)
Dat was het leuke nieuws :)
Natuurlijk maken ook wij weleens vervelende dingen mee.
Boos was ik vanmorgen. Erg boos.
Er zat zomaar een kras van hier tot Tokio op onze auto
(lees: van helemaal voor naar helemaal achter aan de rechterkant).
Deze kras zat er gisteravond nog niet en het is  
vast helemaal vanzelf gekomen. 
Ongelukje of expres? Het stond er niet bij.
Ook geen naam achter gelaten.
Dus ik zeg "sarcasme aan": Bedankt! "sarcasme uit".
Kras is niet weg te poetsen, dus ben erg blij!
Zo.... dat ben ik kwijt ;)
Voor morgen wens ik jullie alvast een hele fijne zondag.



18 opmerkingen:

  1. wat schatigg!!!!!!!!!!!!!! kan me voorstellen dat je er een hele berg van moét haken ;o) veel plezier vanavond en fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit haakwerk weer geweldig! Ik vind de combi met de knoopjes/bloemetjes zo enorm leuk! Balen zeg, die kras.... Geniet in ieder geval toch van je weekend verder. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben helemaal weg van je uiltjes meis ... je hebt de verslaving goed te pakken hihihihi GEWELDIG!!!!!!

    En potjandorie zeg .... terecht dat je boos was. Is niet leuk :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je uiltjes leuk!
    Wat asociaal zeg om zo een kras achter te laten op de auto. Haak je frustraties maar lekker van je af.

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jemig wat balen zeg van de auto :-(

    maarre je uiltjes tja die zijn weergaloos leuk en mooi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig !!!
    Kras... herkenbaar helaas al twee keer gehad in een paar maanden tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de uiltjes zijn superleuk. De kosten van de kras kan je toch proberen terug te krijgen via het waarborgfonds, en kijk eens of er meer in je straat zijn die er ook de dupe van zijn geworden van deze vandalen.Voor het waarborgfonds heb je wel een getuige nodig , iemand die weet dat jij op het moment dat je de auto neerzat deze kras er nog niet zat. Succes
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuke uiltjes schattig !
    Terecht je boosheid zo'n kras is zooo zonde,
    Haak ze vanavond doe ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk zijn je uiltjes geworden :)
    Ik heb het patroon ook liggen, nu nog de tijd vinden :s
    ARG.................kras op de auto, je hebt alle recht om boos te zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn ook leuk en zo lekker veel.
    Wat je auto betreft, ik sluit me aan bij alle reacties hierboven. Heel erg pech, als je dit overkomt. Haak ze, doe ik momenteel ook. Snoepjes, ik loop nog een beetje achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Héél vervelend van je auto!! Jeuiltjes zijn súperschattig, lekker kleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lot!!! wat zijn ze gaaf!!!
    En heb je nu je turbo knop gevonden op de haaknaald?? tjee, wat ga jij snel.....
    Zoo leuk zijn ze, heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat vervelend van jullie auto zeg! En wat een prachtige uiltjes, erg leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He bah wat vervelend van die kras op jullie auto,maar je baby uiltjes zijn zooooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze weer leuk! Je bent een echt haaktalent :)
    Je maakt er meteen wel veel overal van zeg,leuk! Verkoop je die ook of maak je ze allemaal voor je eigen?
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach... die kleine uiltjes zijn echt schattig!! En ja, hier nog zo iemand die behoorlijk verslaafd is aan haken, ik wil bijna niks anders meer doen... :)
    Wel ontzettend balen van die enorme kras op de auto zeg! Grrrr.......

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ah :-) jij als vendulka en uiltjes fan weet hoeveel werk het is ! ik zal vaak bij je spieken want dochterlief en bonusdochterlief zijn hier gek op namelijk ! en wat is het dan makkelijk als er een Ellen is die het leuk vind om te maken ...
    --
    waarborgfonds ? of eigen verzekering..
    balen meis :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze super leuk geworden zeg! Ik ben verliefd!
    Wat balen van de kras, niet te snappen dat zoiets kan gebeuren tsssss

    BeantwoordenVerwijderen