maandag 21 oktober 2013

Grote uil :)


Eindelijk is ze klaar: de grote uil in pink en een beetje rood :)

Oehoeeeeeeeeeeeeeee


Rozer kon ik haar niet maken hoor :)
Moet wel zeggen, ze kijkt erg "snugger" ;)

Het roze wicht heb ik gehaakt naar het patroon Sächsische Hexen van Mala Designs: klik.
Alleen is er bij mij weinig heks aan :)


En: ik ben
Heppie!
Ben ik toch zomaar één van de winnaars van de give away
bij InHaken!
Is dat leuk of is dat leuk?
Ik zeg: Leuk!
(zeker als je het totaal niet had verwacht)
Allemaal kopen, dat blad! ;)

23 opmerkingen:

  1. Je mega uil is super leuk geworden. Leuke kleurtjes!
    Gefeliciteerd met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fantastische uil heb je gehaakt in toffe kleuren
    en fijn dat je in het magazine Inhaken komt te staan, proficiat!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je uil is super leuk geworden!! Vooral de kleur :)
    Gefeliciteerd met je gewonnen give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor! Ik ben zelf ook één van de gelukkigen, kom zo ook bij jou terecht!
    En gelijk volger geworden! Kan niet wachten op het winter nummer Inhaken.....
    Je uil is ook prachtig geworden hoor!
    Fijne dag verder!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi, dat magazine inhaken koop ik altijd ! super leuk :-) en gefeliciteerd !!
    je uil is werkelijk een kunstwerk, erg leuk en erg mooi gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, deze is leuk!!!!!
    Ik zit helemaal kwijlend tegen mijn scherm geplakt van verliefdheid <3.
    Wauw!!!
    ooooh, ben stiekem beetje veel boel jaloers op jou ;)
    en ik word heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hebberig hiervan!

    WAUW!
    Je hebt jezelf weer overtroffen meid, xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft *Haakjuffie* nat washandje om kwijl af te vegen :)

      Verwijderen
  7. Ohhhww leuk leuk, ik vind de vleugels prachtig.
    En het roze vind ik ook heel geslaagd en leuker als de originele.
    Super uil :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk, leuk! Dat 'snuggere' kijken maakt deze uil juist extra schattig. Gefeliciteerd met je gewonnen give away. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nog redelijk nieuw hier maar via via kwam ik op jouw blog terecht en direct volger geworden! Wat ontzettend veel mooie dingen! Maar wou hier toch even op reageren! Echt een super leuke uil! Denk dat ik deze maar even ga onthouden voor een volgend projectje! Gr. laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! En wat een heerlijke kleuren.... Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze is geweldig echt een wijze dame ....en prachtig in roze en rood, en wat leuk dat je in het inhaken blad komt te staan Gefeliciteerd hoor!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag je naam al voorbij komen bij Inhaken meis ....... superrrrrrrrrrr!!!!

    En je snuggere uil is SNUGGER-TASTISCH .... echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. erg leuk ziet er goed uit hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow!! Super mooi en heeeerlijk roze!!! En van harte met het winnen! :D
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh je knallend rose uil is toppie geworden zeg!!!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,abraços from Brasil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh die is echt heel mooi en ik vind de kleuren zo schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow deze is echt gaaf! Hele leuke kleuren zo bijelkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, die kijkt wel een beetje boos, maar het streelt hem!
    Morgen weer een link your stuff na een weekje rust. Kom je weer iets tonen op maandag bij ikblogjijblogt?!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen