dinsdag 8 oktober 2013

Ik blog, jij blogt

En dan kom je op een dag op een blog terecht
(ik dacht via het blog van Jenneke)
waar het mogelijk is om je haakwerkjes te linken.

Ik link de door mij gehaakte volkswagenbusjes...

En toen stond ik gisteren zomaar ineens in "de kijker".

Hahaha.... zo leuk! En in mijn enthousiasme vergeet ik helemaal een berichtje te posten.
Is ook even wennen denk ik :)

Ik stond echter niet alleen in "de kijker".
De paddenstoelen van Antoinette van het blog Just made with love
stonden ook in "de kijker".

Hele leuke paddenstoelen waarvan je het patroontje gratis kunt bestellen bij Antoinette.

Ennuh... heb je ook iets leuks gehaakt? Link het eens bij Ik blog, jij blogt.
Gewoon leuk om al die leuke haakwerkjes van verschillende blogs bij elkaar te zien :)

Je link plaatsen kan elke maandag.
Heb inmiddels mijn kattenbende alweer gelinkt :)

14 opmerkingen:

  1. Leuk Lot ! Maar ja , jouw haaksels zijn dan ook geweldig <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogal logisch dat je in de kijker staat met zo een wagenpark ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo kei leuk lot dat je in de picture staat!!! en terecht, het zou kunnen hoor had en vorige week een berichtje aan besteed hihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toch!!
    Gefeliciteerd hoor!
    Altijd leuk om zo toch waardering van je werk te zien maar ze zijn dan ook super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dikke proficiat. Toch leuk dat je werk zo wordt geapprecieerd.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn ook heel origineel en mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super hé om samen in de kijker te staan :D
    Jouw VW busjes zijn dan ook té gek !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk voor je dat je in de kijkert stond!!
    Wist niet dat het bestond!!
    Zal ook eens snuffelen....
    Niet dat mijn creaties nou zo geweldig zijn om in de kijkert te zetten, maar toch.. het idee is leuk. en als het je overkomt helemaal, toch?
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de tip !
    Je VW-busjes zijn leuk, origineel patroon.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn ook errrug leuk, je hebt het verdiend om in de kijker gezet te worden, jij maakt superleuke dingen.♥
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die busjes zijn ook ontzettend leuk, dus ik snap dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat kan ook niet anders met deze super leuke busjes!
    Geniet er maar lekker van :-)

    BeantwoordenVerwijderen