vrijdag 18 oktober 2013

Nog meer uilen :) *verslaafd!*

Ik meldde het al in mijn vorige post,
het patroontje baby uiltjes haken is verslavend! ;)
Ben inmiddels aanhet afkicken.
Geen baby uiltjes meer gehaakt, maar wel datgene wat ik gehaakt had aan elkaar genaaid :)

Baby uiltjes...

Maar....


Om het afkicken te "bewijzen", haakte ik ook nog een katje :)

Nu even geen baby uiltjes meer haken.
Eerst de grote uil in elkaar zetten (bijna klaar, hij mist nog één pootje)
en een paar volkswagenbusjes.

Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.

Geniet van het weekend!

Oops...even een aanvulling.
Het patroon van het baby uiltje en de kat vind je hier:



16 opmerkingen:

  1. naaaaaaaaaaaaaaaaaaah ♥♥♥♥♥ mega mooi en lief zeg ook dat katje hihi
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je op mijn blog was! Wat een enige baby uiltjes en een katje op de koop toe, wat een productie! Lijkt me geweldig om zo goed te kunnen haken. Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahah geweldig meis! .... ze blijven fantastisch je uitltjes en katje hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah ik vind dat katje zooooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De patroontjes van Vendula zijn ook zo verslavend... daar kan je niet mee stoppen, haha! Je uiltjes en je katje zijn weer super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn wel echt super schattig zeg! Ben benieuwd naar de grote!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het in elkaar zetten neemt ook wat tijd in beslag. Mooi resultaat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn schattig, allemaal. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes zeg!!! Ohhh en dag katje is lieffff! ❤️

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze blijven zulke leuke snoetjes hebben , of het nu kat of uil is....ze zijn echt schattig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn geweldig en dat katje is ook weer zo een leuk patroontje. Ik snap dat het moeilijk afkicken is.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. <3, Lot, ze zijn zoals gewoonlijk weer adorable!!!!
    Kom er steeds niet toe er een te maken, dus geniet ik maar van de jouwe ;)
    xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superrrrrrrrr.... wat een schatjes weer, ik smelt ook voor het katje, "kiddie kiddie kiddie"

    BeantwoordenVerwijderen