vrijdag 11 oktober 2013

Teckel Sam

Jawel!
Na het pimpen van Koosje konijn,
heeft teckeltje Sam eindelijk pootjes gekregen en moest ze
(zo roze is het echt een zij *grin*)
er ook aan geloven;)
 
 
Lief zacht roze
(past eigenlijk helemaal niet bij mij!)

 
Met bloemen, hartje, vlinder en strikje :)

 
WOEF!
 
OOPS....vergeet ik dat bijna!
Het patroon van teckeltje Sam en het kleine bloemetje vind je bij Stip en Haak.
Multi functioneel bloemetje :)
 
Verder ben ik nog bezig met een grote uil.
Alles is gehaakt, maar moet nog allemaal aan elkaar genaaid worden.
Ben ik het patroon van de VW busjes helemaal aan het veranderen
(zodat ze nog mooier worden).
Heb ik hier nog een lading kleine uiltjes liggen die nog in elkaar gezet moeten worden
(pssst..... Vendula's nieuwe patroontje staat in haar Etsy shop).
Moet ik morgen of van de week even katoen halen voor een aantal matroesjka's.
Breekt de feestperiode hier aan. 
Feestje, op feestje op feestje,
allemaal in Verweggistan
(tenminste, het is niet direct naast de deur, wordt dus kilometers vreten).
Ga ik nu even eten ;)
 
Fijn weekend!

21 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!! & die kleur.... echt super!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief teckeltje!
    Mijn knullen dragen ook wel eens lichtroze hoor, dus het hoeft niet direct een "zij" te zijn ;-) Ook niet mijn kleur, veel te zoet, maar voor dit teckeltje lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd is die Sam geworden. (als meisje misschien een afkorting van Samantha ;-) )
    Ziet er heel leuk uit! Ben benieuwd naar je grote uil en je VW busje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sam is heel leuk geworden. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, meestal zie ik fellere kleurtjes op je blog voorbij komen. Maar dit is ook wel heel mooi hoor. Sam is weer prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zo'n leukerd! Vooral met die bloemetjes, knoopje enzo, gaaf! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je teckel en ja hier ook druk druk druk en feestje na feestje....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar sam is echt wel schattig geworden veel plezier met feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je moet maar durven, een roze hond. Toch een kei lieve :-). Zo te lezen heb je het nog lekker druk. Het amusement...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dear Lot, it is lovely dog. Your work is amazing. Have a nice weekend Anny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al weer zo een leuk gepimpt beesie meis .... Moos loves Sam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooooooooh, wat is die leuk!!!
    Heel erg cute zeg, en toch ook weer zo echt Lot stijl. Heel mooi lieverd...

    En ja, dat nieuwe uilen patroontje van Vendula staat op mijn verlanglijstje hoor ;)
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze ziet er wel heel schattig uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sam is helemaal leuk zo........en ik ben benieuwd wat voor leuks er de volgende keer zal zijn ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. owwww wat een lieverd zo zeg ik hou dr wel van

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een scheetje, super mooi gepimpt :D

    BeantwoordenVerwijderen