donderdag 24 oktober 2013

VW Camper dealer: Lot - deel 2 - graag commentaar


Een tijdje geleden maakte ik deze VW camper hangers
(foto boven).

Omdat ik zelf niet zo weg was van de witte rand om de busjes heen,
ging ik met het patroon aan de slag en bracht wat wijzigingen aan.
Toen kwamen er verschillende versies van de naald. Zie foto hieronder.


Zelf vind ik de oranje VW bus het mooist. Met knoopje als logo of VW geborduurd.
Maaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Ik heb een mannen gezin! En wat zeggen die? Die witte rand er omheen is juist leuk!
Aaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhh.... heb ik daarvoor zo zitten denken, haken en weer uithalen?

Dus nu...
wil ik graag jullie ongezouten commentaar.
Je hoeft me niet te sparen. Kan goed tegen kritiek :)

D e mannen hier zeggen de eerste versie.
Ik zeg: van de onderste versie de oranje.

Nu ben ik heeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar jullie commentaar :)




32 opmerkingen:

  1. Oef ongezouten commentaar hihihihi
    Serieus??? Ik vind ze allemaal even geweldig en uniek! En dat met en zonder randje.
    Die Oranje is trouwens wel heeeeeeeeeeel gaaf!

    Conclusie .... aan Moos .... heb je geen fluit (en dat is mijn ongezouten mening over mezelf hahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je wat aan me hebt............... zag eerst geen verschil. Wel een zoekplaatje.............. Inderdaad die oranje (onderste) is het leukst, maar maak hem dan ook in groen(PTT kleuren) en natuurlijk alle andere kleuren die je hebt. Kan jou het schelen..... Zag zo'n VW van de week op de tv in lichtblauw, zo leuk!!!! Laat het geen obsessie worden en dat je er niet van kunt slapen.......... Groetjes en een fijne avond met of zonder VW.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom maak je geen mannen auto's en vrouwen auto's? Voor ieders wat wils...
    Ik vind de oranje ook het leukst...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh moeilijk hoor.
    Maar ik moet toegeven dat ik ze zonder witte rand ook leuker vind.
    Ik vind ook de oranje het leukste,maar de grijze rechts ernaast vind ik ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal zo mooi geworden. Die grijze naast de oranje vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga nog iets meer verwarring brengen. Ik vind de rode, met witte rand het mooist! Die zou ik zo aan mijn sleutelbos hangen! Door het witte randje 'knalt' de kleur meer vind ik. Mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allemaal even mooi, maarrrr als ik er een uit zou mogen kiezen dan wordt het de bruine! Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahah ik sluit me aan in het mannenkamp.. ik vind ze met witte rand mooier!!
    had ik die niet gezien en had je alleen de onderste rij geshowed.. dan had ik ze heel mooi gevonden !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de grijze op de onderste foto rechts het leukste

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha smaken verschillen he, ik vind oranje zonder rand het leukst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allemaal heel erg leuk en mooi, toch heb ik een voorkeur voor die zonder witte rand en vooral dan de bruine.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, zeker zonder witte rand. Ik vind de laatste 2 van de onderste foto's het leukst!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de grijs/bruine op je 2e foto het leukst! (de meest rechtse)

    Maar als ik de reacties zo lees heb je nog steeds veel verschillende antwoorden... Word je hier zelf nu ook wijzer van?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oei ze zijn allemaal leuk! Maar zonder randje vind ik net wat mooier , ook vind ik het knoopje leuker. Het mooist vind ik de tweede foto de rechtse de grijze.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahaha dilemma :-)
    Ik vind zelf de onderste grijsbruine het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een dilemma haha ik denk dat door het witte randje je een meer 3d effect krijgt ,en de kleur springt er wat meer uit....ik sluit me aan bij het mannenkamp ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze allemaal enig!! Als ik dan toch moet kiezen zeg ik de oranje zonder witte rand!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kun je trouwens ook Pipowagens haken?? Haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *Proest!!!!* Lig in een stuip hier! Kun je me een pak Tena's sturen?

      Pipowagens heaken gaat vast wel. Kan ik een deal met je maken? Ik jouw echte pipowagen en dan krijg jij van mij een kleine gehaakte versie terug ;)

      Verwijderen
  19. stik leuk, en beide versies vind ik het leukst met blauwe raampjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOOOOOOOOooooooooooooo...dames, bedankt voor jullie reacties!

    LOL!! Zoveel mensen, zoveel wensen.
    Conclusie: maakt niet uit welk busje.
    Dus ik schrijf op wat ik heb gedaan en dan heb ik gewoon meerdere versies op papier staan :)

    Dank jullie wel voor je commentaar. Ik ga weekend houden, lees: snel eten en dan feesten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn allemaal geweldig maar als ik moet kiezen vind die oranje zonder rand ook het mooist! En dan heb ik eigenlijk gelijk een vraagje...
    De december maand staat weer voor de deur en mijn vriend is helemaal gek van VW busjes (echt ze staan werkelijk waar overal in huis!) zou je misschien bereid zijn om jouw patroontje te delen??????

    Gr. Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Heb de VW-busjes gemaakt naar een bestaand patroon van een applicatie. Dus kan dat niet delen. De wijzigingen die ik heb aangebracht natuurlijk wel. Het patoorn van de aplicatie vind je hier (Engels): https://www.etsy.com/nl/listing/121429880/vw-camper-van-applique-pdf-crochet?ref=shop_home_active&ga_search_query=vw

      Voor de oranje vw-bus ben ik niet met de bumper begonnen, maar met de oranje kleur. Vervolgens heb ik een achterkantje gehaakt. Daarna de vw-bus gepimt en een ophanglusje gemaakt. Daarna een bumper en de wielen gehaakt en de delen aan elkaar vast genaaid en gehaakt op kleur.

      Verwijderen
    3. oke, heel erg bedankt! Ik ga er mee aan de slag en kijk wel wat het wordt!

      Verwijderen
  22. Ik lees, dat je er inmiddels al uit bent, eerlijk gezegd zou ik ook echt niet kunnen kiezen. Ze zijn gewoon geweldig. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind de rode met wit randje 't mooist. Die met het logo geborduurd, waardoor hij gaat 'lachen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn ouders hadden vroeger eerst een grijze vw bus en later tot 2x toe een oranje.
    Ik ga voor de "onderste versie" die vind ik het er het meeste op lijken!!!
    groetjes Iefke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het ligt heel erg aan de kleurstelling,wat mij betreft.
    Bovenste rij: eerste 3
    Onderste rij: laatste 2
    Vind ik persoonlijk erg leuk. Zo zie je, het kan beiden!!
    Ga volger worden van je leuke blog, ben benieuwd naar meer. Kom ook gerust eens op de mijne 'piepen' .
    Fijn weekend.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wohhhh..... wat leuk zeg. ik vind de met de witte rand het mooiste.
    succes met het maken van een keuze!
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen