dinsdag 1 oktober 2013

VW Camper dealer: Lot

Vanaf deze week ben ik VW Camper of VW bus dealer geworden *grin*.

Het begon allemaal met pubermans.
Die zei een aantal weken geleden tegen me:
"ga eens iets leuks haken, een vw bus of zo".
Niet lang na die opmerking kwam Vendula met een patroon van een VW Camper onderzetter.
Dus ik direct  met dat patroon aan de haal, zie hier het resultaat:


Op één been kan ik niet lang staan, dus het zijn er direct maar twee geworden :)

Maar die grote gehaakte lappen, wilde ik toch ook graag iets kleiner.
Toen kwam deze "VW bus" van de naald:

Er zitten echt wielen onder. Alleen zie je ze bijna niet op die donkere achtergrond :(



Ook maar even een achterkantje gemaakt.

Volgens pubermans was het wel grappig, maar niet echt genoeg
(waarom hebben pubers altijd overal commentaar op...*grin*).
Maar om heel eerlijk te zijn, dacht ik er zelf net zo over :)
Dus ik "vriend" Google geraadpleegd.

En jawel! Ik stuitte op een patroon van een VW Camper applicatie en
daar heb ik sleutelhangers van gemaakt.
Omdat het zo lekker snel haakte, gelijk maar een "garage" vol gehaakt en natuurlijk ook de flower power niet vergeten :)




Heb geen commentaar meer gehad :)

Wil nog zien dat ik een roze, oranje en groene flower power gehaakt krijg.

En nu .... 
Pubermans bood aan om te koken (dat doet hij af en toe),
maar roept me nu toch.
Of ik even uien wil snijden :)
Dus tijd voor het aanrecht :)



35 opmerkingen:

  1. Ohhh die onderstaande heb ik een hele poos gelden al eens het patroon van gekocht(de applicatie)omdat ik dol op die VW-busjes ben(zie mijn blog....heb er van het weekend vele gefotografeerd..gezien de kosten van zo'n busje zal het daar altijd wel bij blijven :-(....) Ik heb destijds wel die van Vendula gezien op haar blog maar nog niet als kooppatroontje...gauw eens gaan kijken dan want ze zijn mega leuk en misschien moet ik ze maar eens wat meer naar boven schuiven op mijn to do list dan! ha,ha...;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk (voor als je nog even de busjes mocht willen bekijken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, al die VW-busjes! Dat patroon ga ik gelijk regelen, die móet ik hebben! Hier zijn ook een aantal vw-liefhebbers, waaronder ikzelf... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww gaaf zeg !! en je hebt aan de andere zelf een hele mooie draai gegeven ♥ ik had ze wel bij vendula op de site gezien, maar toen had ze het patroon er nog niet van

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zijn ze!! Ik heb pas nog gekeken via Google, maar de onderste applicatie niet gevonden. Ik ga hem meteen bestellen, bedankt voor de link!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superrrr leuk zeg! en jij gaat als een speer met haken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk zeg!
    zien er leuk en fleurig uit. Haar patroontjes zijn dan natuurlijk ook allemaal heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige busjes zeg! Superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier thuis is de zoon ook grote fan van deze busjes Ze hebben wel iets hé tof gedaan
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk zien er goed uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat leuk, ik heb ook nog een vw applicatie liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, uien snijden blijft een lastig klusje, haha!
    Je busjes zijn SUPER leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahh, wat leuk en origineel. Dit heb ik nog niet eerder gezien. Iets voor mij ook trouwens. Wij hebben vorig jaar in de zomervakantie zo'n Volkswagenbusje gehuurd en zijn daar een weekje meegaan toeren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joh, wat leuk zo'n busje huren! Toen ik klein was hebben mijn ouders ook ooit zo'n bus gehuurd voor een paar weken. Maar ik vond het toen nooit zo leuk, werd altijd wagenziek :)
      Nu kan ik natuurlijk zelf rijden, dus ik ga dat even in mijn achterhoofd houden!

      Verwijderen
  13. Owwwwwwwww Lot ... ik vind ze helemaal het einde!!!!!
    Wat zijn die leuk meisie!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super!!!!, heel leuk
    gelijk het patroontje gekocht en nu aan de slag, hier ook VW liefhebbers

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn echt super leuk!! En ja, pubers..... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel Lot-voor je lieve reactie op mijn blog!!!
    Ik zou volgende maand graag een swap/ruil met je willen doen-als jij ook wil.
    Ben helemaal weg van je rood-rose gehaakte matroesjka.
    Wat zou je van mij willen-mooie dag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke dingen maak je!
    En wat schrijf je lekker herkenbaar over pubermans!! Heb er zelf ook zo een rondlopen.... soms is het wel eens irri, maar meestal gaat het wel. En ja, onze pubermans kookt af en toe ook wel eens... Heerlijk hè, dan worden ze eigenlijk al best groot en meestal wel hanteerbaar....
    Ga je volgen!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als eigenaar van meer dan één VW keverke, zien we die busjes ook el eens op een treffen, leuk dat e er zo'n sleutelhanger van haakte, maakte! KNAP GEDAAN...
    Maandag komt er weer een link your stuff op ikblogjijblogt, kom gerust weer een kijkje nemen en een linkje zetten!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh ja, ik kon deze week moeilijk een keuze maken, dus ik zet je ook in de kijker ;-)

      Verwijderen
  19. Via jouw leuke reactie bij Moos vandaag, kom ik hier terecht. Wat haak jij veel zeg.

    En deze VW-bus vind ik absoluut te gek.

    Heel veel kleuren bij jou ook. Zelf ben ik heel erg verzot daarop.
    Kijk maar:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoe kom ik aan het patroon van de Volkswagen bus super mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen