maandag 11 november 2013

Eigenwijze poezenbeesten, babyuil #2 en slak

Eigenwijze poezen zijn het!
De poezen naar het patroontje van Vendula,
compleet met muis en een belletje om het nekkie :)


Of zijn het katers?


Wie het weet, mag het zeggen :)


Kijk ze eens eigenwijs zijn!
En, oooooooooooooooooooooooooooo...
wat een werk, die kattenbeesten maken.
Het haken is zo gebeurd, maar dan......
tsja.... daarna heb je ook wat! ;)

De kattenbeesten zijn niet de enige beesten
die afgelopen weekend in elkaar zijn gezet.
Want babyuiltje kreeg een broertje..



Kon het gewoon even niet laten om nog zo'n uiltje te maken.
Gehaakt in mijn niet zo favo kleuren.
Maar.... eigenlijk vind ik deze toch leuker dan de ander!
Volgens mijn mannen kan dit uiltje zo een tekenfilm in. *grin*
Dus misschien vaker "vreemd" gaan met kleurgebruik?


Kijk ze daar eens lief zitten :)


En de kattenbeesten doen net of ze de babyuiltjes niet zien :)


Ook heb ik eindelijk de "onderdelen" van de slak aan elkaar genaaid.
Zo zielig! De slak lag al weken in onderdelen te wachten,
te wachten tot hij (of is het een zij?) eindelijk op de foto kon ;)

De patroontjes van de katten komen van Vendula (Engels) en vind je hier *klik* .
Het patroontje van de babyuil komt ook van Vendula (Engels) en vind je hier *klik* .
Het patroontje van de slak komt van Babsie's Hook (Duits) en vind je hier *klik* .


19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk gezelschap samen!! Ik vind ze heel goed gelukt.
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze benne op en top geweldig meisie!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwww wat zijn ze ALLEN gaaf.... ik heb geen voorkeur... ben op allen in luvvvvvvvvvv

    slak is ook very cute

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige beestenboel daar bij jou!!
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooooooh, ze zijn weer helemaal Lot styl!
    zooo mooi <3 xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig!!!! Wat een heerlijk stel! :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk groepje !!!!!!!!!!!!! , misschien nu nog het engeltje???? Die vond ik ook zóóóóó'leuk.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh, wat een leuke katjes en uiltjes!
    Ze zijn inderdaad heel bewerkelijk maar zó leuk om te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk!! Echt heel knap gemaakt/gehaakt. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige knuffels heb je gemaakt. Die kleuren , daar wordt je helemaal vrolijk van.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhhhhhh....wat een leukertjes ♡ en het slakje zoooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke poezen. Maar de slak is helemaal geweldig vind ik!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh zucht wat een lieve snoezepoezen en uiltjes heb je toch gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er allemaal super leuk uit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat zijn ze leuk geworde die poezen en uiltjes. De slak is oook mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zeker een werk :-) maar het is dan ook SUPER leuk geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke beesten heb je gemaakt. Ik ben het met je eens....het haken is leuk, maar dat in elkaar zetten. Ik heb er nog niet heel veel gemaakt, maar ze belanden bij mij altijd onafgemaakt in een mand.

    BeantwoordenVerwijderen