woensdag 6 november 2013

Oehoeeeeeeeeee - Babyuil #1


Blij dat ik weer tijd heb om te haken en te bloggen. 
Want met smart zat ik te wachten op het patroontje,
van dit lieve babyuiltje...


Is ze lief, of is ze lief?
Dit is nummer één.
Er zullen er ongetwijfeld meer volgen, want ze zijn leuk om te maken
(al gaat er wel veel tijd inzitten).

Het patroontje komt natuurlijk van Vendula

Ook haakte ik nog een hertje.
Maarrrrrrrrrrrr... die staat wat wankel op haar pootjes.
Daar moet ik dus even iets op verzinnen, voordat ze op de foto mag ;)




23 opmerkingen:

  1. Ja die kleine details die vragen wel wat werk. Mooi uiltje !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje,ik heb het patroontje ook,alleen nog de tijd er niet voor,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lot, ik ben totally in love!!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAh, deze is te lief!
    Mocht ze er eens tussenuit willen vliegen; je weet me te vinden ;)

    dan ga ik nu mezelf van je blog wegscheuren, want ik zit aan mijn scherm geplakt <3
    xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo lief .....ik snap helemaal dat je er veel meer van wilt hebben hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zóóóóóóóóóó liefffff en mooi.
    Heb het patroontje ook liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ow dit uiltje is echt te schattig !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaah heel schattig!!!wat een lieve oogjes!
    Groetjes,
    Susan
    Creatieinspotlight.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superschattig, ik laat het maar niet aan dochterlief zien ...hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk exemplaar. Zij heeft alleen maar leuke patronen maar daar gaat idd veel tijd in zitten.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha ik vind dr bibbeltje zo leuk ♥♥♥ gaaf gemaakt

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze is heeeeeeeeeeel lieffffffffffffff :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoepie!!! Wellicht een tip: stop een pijpenrager in het pootje voor meer stevigheid.
    Groetjes, patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. owh wat een dotje zeg! je smelt toch helemaal als je dat snoetje ziet! super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd! heb deze ook liggen. wil hem snel maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaaaw, wat een lieffie!!! Echt zo mooi! Ben heel benieuwd naar het hertje :)

    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen