woensdag 1 januari 2014

 
 
Lieve volgsters,
 
Ik wens jullie allemaal een heel erg gelukkig, maar vooral gezond 2014!
 
Een aantal blogsters wil ik graag bedanken voor hun lieve Kerstkaartjes die ik in onze brievenbus vond.
Zoooooooo ontzettend lief!
 
Ik heb zowaar de Kerstmuizen van *Haakjuffie*!
Ze heeft er een Kerstkaart van gemaakt. 
Eigenlijk: ze heeft een Kerstkaart gemaakt met een foto van haar Kerstmuizen.
Zo heb ik met Kerst kunnen genieten van haar muizen :)
 
Daantje was heel erg enthousiast!
Ze stuurde me wel twee Kerstkaarten! Heel erg lief!
Met haar tweede Kerstkaart stuurde ze ook nog iets lekkers mee,
dat is verdwenen in de maag van pubermans.
Hij vond het heel erg lekker! ;)
Het houten hart met wens, hangt natuurlijk in onze Kerstboom!
 
Het is even stil hier vandaan, maar dat komt in de loop van deze maand wel weer goed :)
Heb gewoon de laatste weken even wat meer uren nodig in een dag.
Dat is naast geluk en een goede gezondheid mijn wens voor 2014:
graag een dubbel aantal uren in een dag :)
 
Ook zal ik in 2014 proberen om eens te leren batterijen op te laden.
Batterijen en Lot gaat niet samen.
Die dingen zijn altijd leeg op momenten dat ik ze nodig heb.
Dat geldt dus ook voor mijn mobiele telefoon.
Hahahaha...
dat ding ligt meer met lege batterij op de kast dan dat hij met volle batterij mee gaat als ik op pad ben :)
Ik mis dus nogal eens berichtjes.
 
Daarnaast zal ik eens proberen om wat vaker mijn gmail te lezen.
Want ook dat is iets wat ik nogal eens wil vergeten.
Neee..... ben niet dement! Het zijn gewoon dingen die ik vergeet.
 
Ach, en zo zijn er nog wel meer goede voornemens waarvan ik wel zal zien of het allemaal gaat lukken.
 
Voor 2014 wens ik diegenen die haken of creatief bezig zijn:
heel veel haakplezier en heel veel creatieve uitspattingen!
 
Liefs, Lot
 
 
 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Lot, op naar een creatief jaar! Liefs Chantal X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een op en top super 2014 mop ...... met altijd opgeladen batterijtjes hihihi x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh echt lot, waren het ook 2x de koeien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Diana. Tweemaal een koeienkaartje. Alleen de versiering was net iets anders. Maar wel lief dat je zo aan ons denkt hoor! ;)

      Verwijderen
  4. Voor jou ook de beste wensen en dat je goede voornemens mogen uitkomen.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen