dinsdag 10 maart 2015

Scheepjes CAL 2014, Fair Isle, Kleurexplosie

Mijn haaknaalden hebben de laatste tijd niet zonder werk gezeten. 


Ik deed onder andere mee met de Scheepjes CAL 2014 en haakte een deken van Scheepjes Cotton 8 voor mezelf. 



Toen de deken af was, werd deze direct ingepikt door onze puberzoon. 
"Mam, wil je ook zo'n deken voor mij haken? Maar dan wel in andere kleuren, kleuren die bij mij passen, bij mijn kamer passen, zonder bloemen, niet zulke grote gaten en niet van katoen."
LOL.... bijna een "compleet" andere deken dus ;) 
Maar het is gelukt, met de patronen uit de Scheepjes Cal 2014. 
De deken werd direct in gebruik genomen.  


Puberdeken van sokkenwol "Boys Rules" ;) 

Ik haakte nog een deken en nog een deken. Maar daarover later meer. 

Sneak preview....


Colour explosion / kleurexplosie

En dan is er nog de nieuwe verslaving: Fair Isle breien.
Het is even oefenen, maar als je de slag te pakken hebt is het zo leuk! 




3 opmerkingen:

  1. Wat een kleuren explosies allemaal!! Ik word er blij van :D

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die felle kleuren! Vooral de eerste deken vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen